Thursday, March 22, 2012

Kolej Kediaman Tun Dr. Ismail UTHM anjurkan TWEET@TDI

Jawatankuasa Kolej Kediaman Tun Dr. Ismail (KKTDI), Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM) akan menganjurkan program TWEET@TDI pada 23 hingga 25 Mac 2012. TWEET@TDI adalah singkatan kepada Together We Explore and Experience the Time.

Pelbagai aktiviti akan dijalankan sepanjang tiga hari program ini berlangsung. Antara aktiviti yang akan diadakan adalah Bicara Keamanan (dengan kerjasama Persatuan Soka Gakkai Malaysia, Cawangan Johor), Minum Petang Bersama Selebriti (artis jemputan: Fira, Ustazah Pilihan), Pertandingan Futsal Piala Tun Dr. Ismail dan Mala Gala TDI. Kesemua aktiviti akan dilangsungkan di sekitar KKTDI

TWEET@TDI juga mengadakan aktiviti bersama pelajar-pelajar Sekolah Kebangsaan Parit Jelutong dalam Segmen Adik-adikku. Bengkel kecantikan (Celebrate Your Beauty) turut diadakan untuk memberi pendedahan berkenaan ilmu dandanan dan solekan.

Selain itu, aktiviti berbentuk sukaneka turut dirangka antaranya Running Man@TDI pertandingan Makan Pantas, Pop Kuiz, pertandingan permainan tradisional, hiasan kek dan gubahan berasaskan tuala.

Majlis perasmian penutup TWEET@TDI yang bakal berlangsung pada ahad, 25 Mac akan menggabungkan Pelancaran Projek Penulisan Buku Tun Dr. Ismail oleh Penolong Naib canselor (HEPA), UTHM.

Bazaar TWEET@TDI akan dibuka sepanjang hari dari jam 8.00 pagi hingga 10.00 malam dikawasan tempat letak kereta berhadapan KKTDI. Bazar ini akan turut dimeriahkan dengan pelbagai pameran di ruang legar kolej. Orang ramai adalah dijemput untuk memeriahkan program TWEET@TDI ini.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.